02/11/06

3 mesos + 1 dia

Avui fa 3 mesos i 1 dia que estic fora de casa, lluny de Badalona, de Catalunya i fins i tot d'Espanya. Avui he superat el màxim de temps que he estat vivint fora de casa. A Donostia hi vaig estar tres mesos justos.
Dues experiències ben diferents, la primera, dins del mateix estat, la segona en un país diferent. La primera em va aportar poca cosa, només treure'm aquell neguit de voler viure a Donostia i la possibilitat d'aprendre una llengua, la segona (que espero que encara duri molt més) m'està aportant una infinitat de coses. La primera no la repetiria, la segona... la necessitava i la necessito. Ara mateix no em puc imaginar en una altra situació. Ara tinc la certesa que vaig prendre la decisió acertada, i ja res ho pot canviar.

3 mesos i 1 dia, quant de temps és això? Per mí, aquí, molt poc, poquíssim, sembla que va ser ahir que feia una enorme maleta a casa. Per altres no sé si deu ser molt de temps, no ho sé. Però a Portugal el temps és relatiu... molt relatiu...

1 comentário:

vicenç disse...

M'alegro que estiguis tan satisfet, no hi ha res millor que mirar enrere i adonar-te que la decisió que has pres es la correcta...