05/11/06

Fer el turista allà on vius

Aquesta setmana he rebut dues visites de Badalona... La primera van ser dos grans amics, la Marina i el Joan Carles, vaig estar tan content com un nen amb unes sabates noves ;-). I la segona ha sigut la meva mare, que ara ja sap on, com i amb qui visc... I crec que ja s'ha quedat ben tranquil.la...
Amb l'arribada de la mare també han arribat algunes coses que no vaig poder portar al juliol, alguns cd's que ja tenia ganes d'escoltar (ara estic escoltant la OVG !), alguns mapes i uns dibuixos, que quan els veig ric com el primer dia i em fan recordar bons moments.

Quan rebs visites has d'ensenyar la ciutat, has de fer el turista... i sempre ensenyo la petita Lisboa i no em cansa, estar als mateixos llocs que cada cop m'agraden més... Només hi ha una cosa que no m'agrada ensenyar de Lisboa, que és la zona de Belém i la Expo, però també és veritat que s'ha de veure...

Sem comentários: