07/11/06

Va de cantants


És sabut que un dels meus punts febles és la música... És normal que quan parlem amb la gent d'aquest grup o d'aquell cantant jo sempre pregunto de qui coi es parla... ho admeto, sóc un ignorant de la música. Tot i això sembla que tinc un imant per relacionar-me amb músics i cantants... A Badalona tinc una gran amiga que canta, la Gina, però és que he arribat aquí a Lisboa i sense saber-ho he acabat vivint amb una cantant reconeguda, la Danae (podeu veure el link). Ella ja ha tret un disc i quan he sortit amb ella, alguna que altra persona la reconeix i la felicita... Una de les millors amigues que he fet a la universitat, la Sílvia, resulta que també canta en un grup i toquen en alguns locals. I una altra gran amiga de la casa, la Glória resulta que, entre moltes altres coses, tembé és cantant... en el seu dia també va treure el seu disc i ara, cada quinta (dijous), el punt de trobada és el Vela Bica, on fa un concert que esdevé fantàstic al llarg de la nit.

A veure si aprofito aquestes influències per conèixer una mica aquest món de la música...


A Glória num dos concertos de cada quinta no Vela Bica

6 comentários:

vicenç disse...

hola xato mmm jo no sóc cantant però vinc a Portugal tres dies abans del meu sant (22 de gener)...

[eva] disse...

segueixo dient...la ciutat es mou pels qui no s'han de llevar d'hora: bons concerts?de 2a a 5a a partir de la 1. Brrrrr

Anónimo disse...

josepmaridaaaaaaaaaa!!

TU ets el cantant més gran de TOT Portugal i de toa la península y ole!

quina demo ens vas fer en el bar del cambrer cec.

grande grande como julito!

Anónimo disse...

JosepMarida! Estix esfereida amb el teu blog...Es que escrius tan bé....fas unes reflexions tan profundes!Ets tot un poeta! Jo ara t'escric desde Punta Arenas, la punta més punta d'Am. Sud....en plena patagònia. He introduit la matriu a les coleguis de viatge! He escrit tb un email col.lectiu! Petonets congelats! Inés

Anónimo disse...

oh! estimada matriu! com et trobem a faltar. tu que ens vas il·luminar el camí dels nostres moneders. has marxat de vacances i ja no veiem, però sempre t'estimarem

Anónimo disse...

matriu, matriu.... la matriu és una de las cosas més rateras que he vist en la meva vida!!!

sembleu el maldito tio gilito, je!