17/11/06

Michael Nyman


Ahir vaig fer realitat un somni que tenia des de fa molt de temps: veure un concert del pianista i compositor de música instrumental Michael Nyman. Per fi vaig posar rostre a la Michael Nyman Band i vaig veure i sentir en viu i en directe les músiques que tan m'agraden. Fantàstic el moment en que van tocar la peça que més m'agrada de tot gènere musical: les Water Dances. Al final vam aplaudir fins que ens van fer mal les mans !
El concert també va servir per conèixer per dins el Grande Auditório CCB de Lisboa.

Michael Nyman el vaig descobrir gràcies a un fabulós i maltractat programa de ràdio que es deia Sensacions [mai millor dit] (COMRàdio).

1 comentário:

Anónimo disse...

jo fa desde el fib que no sento això en un concert... qué grandes franz, editors, she wants revenge, we are scientists, the organ, pixies, futureheads... strokes i mozzie van ser una bona merda!!!

confiem en YO LA TENGO per tornar a sentir com eren els 90!

suposo que TOT això et sonarà a xinu... jejejeje...

petons!!!!