14/11/06

El Serial II

Vist l'èxit que va tenir el post que vaig escriure sobre els serials de Portugal... (després sóc jo el maruja no?), heu de saber que m'he enganxat a una altra sèrie.
Es tracta del serial "Aqui não há quem viva". Sí, sí, és la còpia exacta de l'ANHQV espanyol, però versió portuguesa. Els mateixos personatges (amb els mateixos noms... El Senyor Cuesta, l'Emilio, el Paco...), les mateixes històries (calcades) i fins i tot els mateixos diàlegs... és divertit veure l'Emilio demanant "um pouquinho de por favor".
Tot i que les còpies mai superen a la real, aquí la sèrie és força divertida.
De totes maneres, l'eix vertebrador de la cas continua essent el Cobras&Lagartos, això sí que és un serial amb totes les de la llei !

Recordeu que si veig algún serial és NOMÉS per practicar el meu português ;-)

4 comentários:

Anónimo disse...

Ver séries é uma boa estratégia para aprender e compreender português. A série Aqui não há quem viva é divertida e a adaptação do original, do nosso país vizinho, não está mal.
Cobras e Lagartos é um bom exemplo para veres as diferenças entre a língua portuguesa em Portugal e no Brasil.
Diverte-te muito.

maite disse...

Ostras, merda d'informàtica!! bé torno a escriure el meu comentari i com em torni a despatxar, escriurà Rita!!!
Com pots veure hi han coses que no canvien. Bé com anava dient, he pensant molt en tu i t'he escrit molt poc. Però aqui estic!!
Doncs la última és que han fet fora la nostre amic Manao pel desastre de Rodalies Renfe. Igual que el cas del Carmel. Fan foar a l'únic tècnic que s'entera de la peli i es queden els polítics inútils, ja veus!!!
Nifff, em perdut un contacte. Tampoc no és que fes molt per nos. però bé.
Ens hem vist alguna que latre vegada amb la Neus (que està bé) i et trobem a faltar.
Bé carinyete, m'ha agradta molt llegir que t'estàs omplint d'energia positiva, m'hagués agradat molt sentir-te cantar.
Un petonet

[eva] disse...

Ainda nao tenho visto ANHQV! :-O Que engraçaaaado!

marc. disse...

que bo! la rita ha escrit!
(es que la maite deia: "com em tornia despatxar, escriurà rita!") :D