20/11/06

Fim-de-semana

Un nou cap de setmana amb un viatge improvitzat, aquest cop amb l'Eva... Fugint de l'espessa boira de Lisboa vam trobar el sol a Setúbal, on vam arribar amb abrics i paraigües en una ciutat que només demanava mànigues curtes. Setúbal està injustament maltractada turísticament, és a dir, ningú la recomana i no surt a les guies... però té un casc antic i un port molt bonics. Després vam anar a Palmela, un poble que el podriem catalogar d'"autèntic". Des de dalt del castell de Palmela es pot veure tot l'estuari del Sado i la mànega de Tróia, on ara estan construïnt una mena de Benidorm que espatlla completament la vista...

A Setúbal en lloc de dinar unes típiques sardines a la planxa a peu de carrer vam anar a un magnífic McDonalds... És que som tan progres i esquerranosos que ens vam sumar a la iniciativa benèfica (Durant el cap de setmana van destinar el 20% dels beneficis a causes benèfiques) ;-P. [Tema menjar al McD, era un desig que teniem des del viatge a Santarém...]

I a l'arribar a Lisboa, un altre cop veiem una espessa boira per la Rua Augusta... Doncs no, resultava ser el fum de les castanyeres... Que és impressionantment blanc, dens i misteriós...

Nota Freaky: En el viatge d'ahir vam utilitzar 4 mitjans de transport diferents: Metro, tren, autobús i vaixell