22/11/06

Incógnito


Des del primer moment que vaig posar els peus a la discoteca Incógnito (Lisboa) sabia que els agradaria... Perque als amics de l'ànima els hi coneixes els gustos... I efectivament, quan van venir els vaig portar... i els va agradar. No podia fallar. M'agrada portar a algú a algun lloc i que surti satisfet...

L'Incógnito és una discoteca que fins i tot a mí m'agrada, músiques dels anys 80, un local curiós i ben ventilat !
Moltes de les nits en que surto amb els amics de la universitat, comencem a prendre alguna cosa al bar Baliza o Bicaense o fins i tot al Bela Bica i després acabem a l'Incógnito...

L'Incógnito és el nom de la discoteca... però serà que també jo estic fent d'incógnito a Lisboa? Serà...

5 comentários:

Anónimo disse...

GUAPU! com ens podia fallar un lloc en el que el dj és un clon de jarvis cocker passat de voltes i molt esverat amb los míticos, los grandes y los más nuevos de fondo.

muas!

Anónimo disse...

Tu eres el incógnito de la Geomierda de la UPC!
ENSORREM GUANTÁNAMO - CAMPUS NORD!
Prou de tortures!

Anónimo disse...

qué coño usuario anónimo, que sóc el Ricard

Riccardo disse...

Olà Giuseppe!neste momento gostava estar contigo na disco anos '80 de lisboa mas tenho esperar ainda 3 meses..atè logo, Riccardo

Josep Maria disse...

Riccardo !!! Estamos à tua espera ! Já vi o teu blog... Estou a fazer esforços para perceber o italiano :)