04/03/07

IR-C: Final de tragecte

Lisboa / Basel / Aesch / Bern / Luzern / Zürich / Wien / Bratislava / Salzburg / München / Dresden / Leipzig / Berlin / Aalborg / København / Lüneburg / Hamburg / Hannover / Bremen / Köln / Bonn / Brühl / Ahrweiler / Frankfurt a. M. / Porto / Lisboa

De nou a Lisboa, completant la volta. Hem agafat un total de 39 trens (sense comptar itineraris urbans amb S-Bahn, U-Bahn i tramvies) per arribar a estar a 23 llocs de 5 països diferents. Amb aquests 39 trens he arribat a fer 5.900 km.

D'aquesta manera he assolit el meu propòsit per al febrer, que era posar els peus en 8 països diferents. El mes més curt de l'any i el mes en que he estat a més països de la meva vida, i difícil de tornar a assolir.

Per a mí un interrail és ajuntar la fam amb les ganes de menjar, ja que s'ajunta el fet que m'encanta viatjar i m'encanten els trens. També és ideal per fer-se realment a la idea de com és un país.

En cap moment pensava que m'agradés tant fer l'interrail, i no pensava que m'agradés tant aquesta zona d'Europa.

Costa de creure que les tragèdies més greus que m'han passat en aquests 20 dies l'interrail han sigut que m'he deixat un champú en un alberg, he perdut un gorro i se m'ha trencat un paraigües. Per la resta... no hem perdut cap enllaç, em dormit cada dia al lloc previst, ens ha fet bon temps (menys a Danmark)...

A partir de demà, cada país amb imatges i detalls

2 comentários:

[eva] disse...

Un paraigues? Un gorro? Si, no son perdues massa valuoses. Ja tinc ganes de veure les fotos i llegir les cròniques. Petonets

Anónimo disse...

No has tingut cap més desgràcia perquè has anat a l'Europa desenvolupada...

Nen, aquí Renfe ha editat les seves primeres notes de premsa en "valencià" i "euskera" i el caos de Renfe va a pitjor, amb dues ocupacions espontànies de les vies.

Jo tinc massa feina ara per ara. M'he canviat de fotolog per alliberar l'antiga adreça a assumptes tramviaires (es deia trambesos) i ara estic a www.fotolog.com/ricaricard Així que actualitza'l!

M'alegro que tot et vagi B) E28!