12/03/07

IR-C: Especial Berlin (BER)

Berlin es mereix un post especial. Pel que és, i pel que ha sigut.

Berlin és una de les ciutats que més m'agrada d'Europa, i no perquè sigui una ciutat bonica, sinó per tots els símbols que representa i la història que transmet quan hi passeges. Recórrer l'antic traçat del mur, recórrer les avingudes i places...

Aquí segueix un dels llocs que més m'agrada de Berlin: el Check Point Charlei


I hi ha una novetat respecte el viatge que vaig fer ara fa un parell d'anys, s'ha inaugurat, entre la Brandemburger Tor i la Ptsdamerplatz, un espai en honor a les víctimes.



Sí, és molt semblant a un pati del museu dels Jueus... quins records... Quines ganes córrer entre els túmols de formigó...

Poc temps a Berlin, però sé que no tardaré en tornar...

2 comentários:

GERART disse...

"IR-C: Especial Berlin (BER)"
jo diria més :
"IR-C: Berlin Especial (BER)"
una abrrraçada camarrrrada

[eva] disse...

Jajaja, quina gracia! Trufes, gos que mossega, relliscada, cementiri viking...Ja tinc ganes d'anar a Dinamarca!