19/03/07

4a visita...

Després d'explicar extensament el viatje per Europa, tornem a la realitat lisboeta.

La setmana passada vaig rebre la quarta visita d'amics: Laura i Guillemón, vinguts des de Paris.

La història es repeteix: mateixes rutes, Incógnito, Tejo Bar, Bairro Alto, Baliza, Bica... però aquest cop no vam poder fer el típic Pollastre a l'ast a casa per 3 Eur :(

D'altra banda van aprofitar un temps estival, que ens va permetre anar à Beira Mar: a Cascais i Estoril, per la platja.

I jo, esperant noves visites...

4 comentários:

GERART disse...

ei nano, i quan vindràs a bcn tu? q tinc una coseta per tu, comença per "mapa" i acaba en "de trens"

Anónimo disse...

Ohhh gràcies per posar-li cara al Guillemón! Que no l'havia vist jo encara...mmm...Jm....quan tornes tu?? Joer, és q ha vingut tothom menys jo i la Inés...ah no, el sr.Costa tampoooc! Ohhh....sóm uns poblres margintas pq sabeu oi que quan torni tot seran anèctodes del puto pollo i el barrio alto i el baijo i el del mig..i no pillarem res....ohhh.....jo vull una foto del cambrer cec, que em té flipada!
Un petó..!!
Mmm...pert cert, dos coses de les fotos de l'interail. Una que tens un amic que està bò. Ja ens informaràs!jeje
L'altre és que ON COLLONS SE T'ACUT ANAR AMB UNES PUMA PER LA NEU?????Ohhhh.....i la tàctica de la bossa de plàstic és molt xirucaire!!! Va que quan vinguis nirem a Núria a fer rutilla! Po recordens que pel teu aniv et regalem unes xiruques, per l'amor de dios!!!
jajajajajajaajjaja
Un petó guapo!

[eva] disse...

En Guillemon i la Laura...que monos ells! Pd. Vau anar a Osla... mmmm

Anónimo disse...

GRRR, no hi ha relat de la nostra visita!