13/03/07

IR-C: Danmark (.dk)

Que a l'estació de Fredericia (estació de bifurcació a Danmark on teniem un enllaç) els trens es cancel.lin o portin més de 60 min. de retard ja és un indici del temps que ens espera... I a sobre anem al més al nord possible del país, a Aalborg... i jo amb les meves sabatetes d'estiu... ja sabeu que jo tinc coses d'aquestes.

Doncs arribem a Aalborg a la 01:00 de la matinada, amb més d'una hora de retard, i tinc el plaer de posar els meus peus en un tou de neu que m'arriba als jonolls... Sort que a l'estació ens va recollir un amic de la Uxía, que ens va portar directament a una festa Erasmus a casa d'un amic seu... A més fred, més alcohol... allà ens quedem dormits.



Al dia següent se'ns acut la meravellosa idea d'anar a visitar un cementiri viking que queda a 4 km a peu de la casa d'on sortiem... Molt bé, un cop arribats al cementiri... no veiem res perque està sota la neu...


Al tornar cap a casa tenim la mala sort de perdre'ns (i això que anavem amb l'amic que viu allà). El resultat va ser caminar més de 5 hores per la neu, nevant, en sabatetes d'estiu i sense haver sopat el dia anterior, sense haver esmorzat el dia en qüestió i ja eren les 17:00 hores i encara no haviem dinat. Inolvidable. Tot va anar acompanyat d'una caiguda de la Uxía per terra, ficar-nos per equivocació en una fàbrica on hi havia un gos dels que mosseguen i carregar 15 kg de pes a les esquenes (a part de les sabatetes d'estiu, repeteixo...). Finalment dinem a les 18:00 i ja no sopem... i és que el tema de l'alimentació va ser divertit a Danmark, al dia següent teniem un llarg viatje d'Aalborg a København i per tal fet vam anar al supermercat per comprar alguna cosa per menjar (esmorzar, dinar i sopar), però no vam preveure que era diumenge i que no podiem canviar moneda en aquell poblet. De manera que només vam aconseguir canviar 15 Eur per persona (unes 100 Corones). Amb aquesta fortuna ens disposem a comprar alguna cosa, però per causa de la neu no hi havia menjar al super... de manera que l'única cosa que vaig poder comprar va ser un troç de pa (caducat i sec) i unes trufes de xocolata. Per esmorzar: 3 trufes amb pa caducat. Per dinar, 4 trufes amb pa caducat i per sopar, 2 trufes amb pa caducat.

Us deixo algunes imatges d'Aalborg


København


Després d'aquestes aventures, encara ens queden energies per veure, sota la pluja, la capital danesa. Ens agrada molt, fins i tot trobo guapa a la sireneta...



De camí cap a Hamburg, de nou a Alemanya, ens fiquem en un tren que es ficarà dins d'un vaixell. Curiós.

3 comentários:

GERART disse...

manoi noi quines aventures!
les trufes amb pa caducat molen!!
efectes secundaris despres?? rollo marroc?

GERART disse...

per cert, em vaig creuar amb ta mare l'altre dia, no sé si saps que porta el cabell de color!
un abrasu

Anónimo disse...

ostia! això és una nevada!