03/10/06

Dedicat als Freakys


Freakys dels transports ! Ja he localitzat un freaky aquí Lisboa... bé és unA freaky, la vaig conèixer a una festa que vam fer a casa meva i és amiga d'una companya de pis. És fotògrafa però aficionada als móns del transport, fa col.lecció de mapes de metro del món i li agrada viatjar (per viatjar) amb els autobusos i metros... Ja em quedat per fer alguna excursió freaky per Lisboa.
El meu professor de transports es veu que és el Déu dels transports de Portugal, propietari d'empreses i consultories de transport... Hauré de fer algún contacte a veure si en puc treure algo de bo.
El metro de Lisboa, encara que petit, funciona molt bé. Encara no he agafat cap tramvia (us estic esperant a vosaltres, ja que aquí no saben el que és la integració tarifària i em deixaria els diners tontament...)
De moment, encara em falta descobrir bastant el món dels transports, però la CP em causa bona impressió... sobretot els serveis regionals. En rodalies fallen una miqueta, encara que la línia de Cascais funciona molt bé. La pena és que l'estació de Rossio restarà tancada fins com a mínim un any... No la podré gaudir.
Freakys, manifesteu-vos !

4 comentários:

[eva] disse...

Tb em sembla freaky na a marroc i no patir gaire...arribar a lisboa i partir massa... ahhhh, menjar!

Anónimo disse...

Olá Josep Maria

Tenho mais uma dúvida de vocabulário: o que significa exactamente freaky.

Obrigadinha ;)

Josep Maria disse...

Para mim os freakys são todos os meus amigos que gostam, como eu, dos transportes (especialmente dos comboios). Para mim esta palavra não tem um significado mau...
em general a palavra freaky quer dizer "raro".

Até pronto !!!!

Anónimo disse...

Obrigada

Realmente a palavra é muito pareciada a expressão em inglês freak, mas nesta língua é negativa.