12/10/06

Sensacions...

Avui m'aixeco i obro la finestra de bat a bat. Entra un sol d'estiu, veig la praça da Figueira amb la seva gent... uns amb la pressa del treball i altres amb la calma d'un dia per gaudir. Passen tramvies, veig el castelo de São Jorge, l'elevador de Sta. Justa, el Rossio i la Baixa. (Tenint això, val la pena tenir televisió?).
Després toca anar a la universitat... però també hi vaig a gust. M'agrada l'ambient, trobar-me alguns companys de classe i fins i tot assistir a les aules.
Estic començant a fer amics d'aquells que després quedaran, que penses que és una sort haver-los conegut i que els has d'aprofitar... I avui és un dia normal...
Em sento bé, content i ple d'energia... feliç? En aquest instant, també. Tot plegat són sensacions, emocions puntuals...

2 comentários:

[eva] disse...

Tenim posts semblants. Descõbrir, coneixer, aprendre...canviar...evolucionar.

Anónimo disse...

Hola J.m.!!!
Quins viatjants esteu fets!!
Li vai escriure un comment l'altre dia a l'Eva. La veritat és que ja tenia apuntat fer-ho des de fa molt de temps, però la veritat és que estigues on estigues, el temps passa volant i la feina sempre s'acumula. No tinc mol llegits els vostres blogs, però d tant en tant dono una ullad...és com per saber que la gent està bé i per la curiositat de saber quines històries de viatges aneu contant a sovint. Jo no tinc blog, tinc un fotolog. L'adreça és
www.fotolog.net/378qq
no està massa actualitzat perquè fins ara no tenia càmara digital, i suposo que potser ara el poso més al dia perquè me'n vaig de viatge a Argentina en el meu mes de vacances que comença d'ací a dos dies...quina emoció. Sisi, me'n vaig soleta, carretera i manta (avió i manta, més ben dit) Així que si em voleu tindre també fitxada ja us podeu apuntar aquesta adreça. Vaig posar un link amb els vostres blogs (tu, eva, vi i marc) però no sé per què, no funciona...estaré fent algo malament?? Això dels espais, blogs i demés i jo no ens portem massa bé :P
Be Josep Maria, m'alegro d'haver-te escrit per fi. Encara que haja hagut alguns "canvis" a la colla espero poder continuar mantenint el contacte amb tots vosaltres.
Un ptó gran.
Estela