27/10/06

Lleig?... o amb encant?...

L'altre dia vaig fer una de les meves caminades habituals per una de les zones de Lisboa. L'última va ser especialment fantàstica... vaig veure coses tan lletges ! Vaig començar pel barri d'Ajuda, vaig passar per Alcântara, Monsanto, Benfica i Pontinha. Mala, urbanització, caos circulatori, barraques, decadència, brutícia... Tot i això em va fascinar... M'agrada viure en una ciutat que queda molt lluny de la "perfecció". Tot i que evidentment seria bo solucionar aquests problemes, Lisboa és això, i si fos una ciutat perfecta no seria Lisboa, no seria Portugal. Si fos una ciutat perfecta segurament jo tampoc hi estaria vivint 1 any. Les ciutats perfectes, en el fons, són aburrides i a mí no em van... jejej a vegades voltes per Lisboa i sembla que caminis per l'Havana.

Sem comentários: