05/09/06

Adeus Covilhã

El curs intensiu s'ha acabat. Ja tinc un títol de português nível II. Amb el curs també s'acava la vida a Covilhã. Alguns anem a Lisboa, altres a Porto, Coimbra, Aveiro, Faro...
Aquest més ha sigut inolvidable. Conèixer gent i fer nous amics: l'Alba i el Javier que ens unia una llengua i ara una gran amistat, amb els meus companys de pis el Luca, Daniele i Valerio que em consideraven un italià més, i també vull recordar a Daria, Leen, Riccardo, Natascia, Jéssica, Tugba, Maltam, Chiara, Behnaz, Ali, Renan, Guillermo, Francesco... I també val la pena esmentar els professors i monitors del curs, unes magnífiques persones que ens han ajudat moltíssim: André, Felipe, Cintia, Miltom i sobretot a Liliana i Rita.
Amb aquest mes a la Beira Interior he fet moltíssimes excursions: he conegut Covilhã, Guarda, Castelo Branco, Sortelha, Pinhel, Pereiro, Almeida, Fundão, Monsanto, Serra da Estrela, Viseu i Belmonte. Hem fet acampades, representacions històriques, gincames, festes, festes, festes i més festes. Beure molt, falar português i jo intentar parlar en inglish.

3 comentários:

Anónimo disse...

Hola JM!!

Me n'alegro molt que tot vagi tan bé, tinc moltes ganes de venir!! ja vaig mirant vols!!

Ja em fareu entre tots un curs de portuguès, perquè no pisco ni una!!

Aquí a París tot bé, sembla que després de pluges i fred torna a sortir el sol :)

Molts petons!

Laura

Anónimo disse...

El mite de les Erasmusfarres no decau! Me n'alegro que aquest cop siguis tu! Et trobo a faltar però prefereixo que siguis allà que a la sempre cutre civilització catalano-espanyola. Han fotut fora al Clos i se l'emporten al Ministerio de Industria!!!!!!!!! L'alcalde serà el Jordi Hereu... tenim tramvia tenim tramvia!!!

Anónimo disse...

Olá!

Ah! t'he escrit un correu més llarg a la teva adreça de JOCIVIS. Ho dic perquè ho miris!!!

Salut.