30/08/06

No som tots iguals

Acabo de sortir de l'examen final del curs d'estiu de português. Què com ha anat? Soposo que bé, no era difícil... ara, algun que altre error tindré fruit de la meva mania de no revisar els examens abans d'entregar.
------------------
Com ja sabeu som més de 40 alumnes i tots vivim en la mateixa residència. Sembla mentida però hi ha un bon rotllo entre TOTS que me'n faig creus. Ja pensem en les quedades durant tot l'any que farem en diferents punts de Portugal. Una cosa es el bon rotllo i l'estima que hi ha entre tots, i una altra cosa és la convivència diària.
Aquí les coses canvien molt segons l'origen de cadascú. Per exemple, en termes de convivència, a part dels altres dos espanyols, amb qui millor es viu són amb els italians. Ens entenem a la perfecció, ho compartim tot, cuinem junts, estudiem junts... Amb els turcs (una comunitat molt nombrosa) també es conviu molt bé, però els polacs i europeus del nord i est són molt més tancats i reservats.
------------------
En principi esatré a Covilhã fins dilluns, dia en que baixaré definitivament a Lisboa. Demà serà el gran sopar de comiat. Es preveu mogudet. Ja us explicaré i tindreu accés a un blog del curs EILC 2006 on podreu veure algunes fotografies.

8 comentários:

Anónimo disse...

oooohhhhhhh,

que guai ! per fi veurem l foto de l'amélie tant estimada ;-)))))

Anónimo disse...

guapíssim! La iaia inés ha accedit per primer cop al teu blog....quina emoció no sabia que era tan xulo això dels blogs ni que era tan fàcil dir-hi la seva.....!
M'he posat ràpidament al dia de com va l'Erasmus i em fas una enveijaaaaaaaa! M'alegro que tot vagi tan bé.....Jo també et dec un email ben llarg x posarte al dia de lo meu! PTUNAS

Anónimo disse...

GRANDE GIUSEPPE!!!!!Tu Estás muito bem com os italianos porque tu es italiano também…Giuseppe de Cosenza!Po-popopopopo-po..campioni del mondo!Beijos

Anónimo disse...

Això dels italians no t'ho creus ni tu!!!! Almenys amb els que jo vaig conviure ( en el seu habitat natural = italia)...tots per tancar al zoo.

espero que tot et segueixi anat tant bé i que el millor d'aquesta experiència encara estigui per arribar!!!

Durant les vacances per Andalusia vaig passar per l'Algarve (sucarrimat però macu)

Em deus un postal ben maca d'aquests llocs tan macos que estas coneixent eeeeee ( no em seas rancio)

Un petunas enorme wapu.

Núria from badalona city (la de l'esplai :D

Anónimo disse...

Josep Maria, tenho uma dúvida:
O que significa mogudet? não consigo compreender esta palavra.
Obrigada

Josep Maria disse...

jeje uma duvida, não é nada mau, mogudet é semelhante a movedinho (que se move). Então, um jantar que (agora posso dizer) foi muito agradavel, não é?

[eva] disse...

ostres! eo no falo portugues, mais como voy a Lisboa, falare... oi tant que falare! Esto... ja m'estic comprant un llibre d'"aprenda portugues en 3 semanas"... muas muas muas

Anónimo disse...

Genial fill someone in on and this post helped me alot in my college assignement. Thanks you for your information.