06/09/06

LISBOA

Etic escrivint des de casa. Per fi des de la que serà la meva casa.
Han sigut 2 dies molt cansats:
Vas a la teva facultat, agafes telèfons dels anuncis, truques, vas a veure alguns pisos... No em fan el pes. Vas a una altra facultat, agafes telèfons, truques, vas a veure pisos... No em fan el pes.
Facultat de Belles Arts, un anunci, un número, una trucada, una visita. Primera impressió: situació immillorable, gran, lluminós, net, molt tranquil... preu, car.
He acabat en aquest pis. M'encanta. I comparativament, no és tan car...
---------------------------
És la quarta vegada que estic a Lisboa i ara m'agrada més que mai. La situació i el context en que em trobo deu influir...

5 comentários:

[eva] disse...

Eo tinc moltissimes ganes d'anar-hi. No em b d gust buscar pis, pero segur que algun en sortirà. M'encanta saber que t'ho passes be i estàs a gust. M'encanta saber que ens ho passarem genial :)

Anónimo disse...

josepmaridaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!!

ja tenim els billets!!!!!!!!!!!!

oooooooooooeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!

anem al novembre, encara falta. així que, empollate bien tot lisboa per ser un bon guia.

una abraçada!

pd: et veig molt desmadrao em sembla que haurem de atarte en corto, je!

Anónimo disse...

Òstia....ara veig que tothom va a Lisboa menys jo...home...no pot ser...ha sortit una companyia nova...clickair...vaig a mirar que tal...ai Josep maria que em tens allà demà...jajaja...tranqui que jo t'avisaria...un petó i segueix disfrutant com fins ara...o bueno no, posa't les piles, deixa les festes i fes el favor de posar-te a estudiar una mica, que et recordo que és el motiu principal de la teva sortida del territori català...!!!Un petó gegaaaantinhooo!!!

Anónimo disse...

Ainda bem que encontraste um apartamento que te agrada. Estás a viver com portugueses?

Josep Maria disse...

Não, estou a viver com duas italianas e uma rapariga de Cabo Verde, mas só falamos em português perque elas ficam em Lisboa desde mais de cinco anos (têm entre 27 e 30 anos). Então estou a falar sempre em português em casa.