26/09/06

LISBOA III

La millor manera de conèixer una ciutat és simplement patejar-se-la. Això és el que estic fent a Lisboa... intentar patejar tots els seus racons. Vaig a peu a la universitat (a més de 30 min. de casa meva) triant diferents rutes. Quan tinc temps, començo a caminar per diferents zones de la ciutat... algunes vegades acabo a barris molt bonics (pex. Campolide) i altres vegades a barris horrorosos (pex. Alcântara). Segueixo, a peu, les antigues vies de tramvia i les que encara estan en servei, per avingudes amples i per carrers estrets...
També una bona manera de conèixer la ciutat és acompanyar als amics a buscar pis. Per exemple acompanyar a l'Eva o al Tony a buscar una cosa decent per viure en aquesta ciutat et fa conèixer els racons més inesperats.
Així, ja estic preparat per ensenyar-vos (per als que vingueu) el millor (i si voleu també el pitjor) de la ciutat, de Lisboa.

2 comentários:

Anónimo disse...

...acompanyar els amics...

[eva] disse...

I la millor manera de cansar-se i suar es acompanyar els amics que duen maletes pesades a mudar-se de pis a Lisboa. Inaugurem un slogan: "De Lisboa a la pasarela".