11/08/06

Barcelona

- Where are you from?
- I'm from Barcelona
- Ohh, Barcelona, it'a very beautiful / I love Barcelona ! ....

Dir que ets de Barcelona crea força expectació. Tothom la coneix, ja sigui perque ja hi ha estat, hi anirà o hi vol anar. Tothom, ja siguin italians, polacs, turcs o txecs, em diuen que és una ciutat fantàstica, màgica, que els agradaria viure-hi... Fins i tot jo li estic agafant una mica de carinyo a Barcelona ;)
---------------------------------
Aquí em dic Josep García. No hi ha manera de fer entendre als portuguesos que tinc un nom compost (JM). Ells només agafen la primera i la última paraula del nom.
La solució seria fer-me dir Josep O. G. Maria ! Ara bé, la resta tampoc acerta a dir correctament el meu nom... [José], [Jiuseppe], [Jóseph], [Júse]... Tant costa dir JOSEP MARIA?... Es veu que sí.

1 comentário:

[eva] disse...

Josep Garcia? Curios... Vaig que jo tb tindria problemes de noms per alla Per cert... aqui pl-OU (plou un ou) i fa fred...MOLT!