23/08/06

Manies de portuguesos

Estava mirant una pel.lícula en un cinema de Covilhã i en el moment més trascendental del film: "Fruteria Irmãos Silva-Soares, a melhor fruta da Covilhã..." És terrible, atroç i indignant. Als cinemes portuguesos hi ha talls publicitaris a mitja pel.lícula :O!. Eu gosto muito do cinema, mas isto é terrivel ! Não compreendo esta tradição. Isto no meu país é um delito !
-------------------------
Ja hem començat la quarta setmana del curs de português. La llengua és fàcil d'entendre... però escriure-la i sobre tot parlar-la és una altra cosa... Jo pensava que al segon dia podria parlar português i estic veient que tardaré molt de temps en poder escriure'l i parlar-lo correctament. La pronúncia és força complicada i la llengua és un mar d'excepcions i punyetes vàries (com el català, vaja). De totes maneres, en els exàmens setmanals, estic treient bones notes :)

4 comentários:

Anónimo disse...

Tu esperas… Nós sabemos que tu não és melhor do que nós.. gigigi
Então boa sorte !

Anónimo disse...

animos home! segur que aprens a escriure i parlar-ho ben aviat! a més, l'accent se t'enganxarà d'aquí res, com qui no vol la cosa.

molt petons guapu!

vicenç disse...

aaaaaix aquests portuguesos, quina manera de tallar el rollo... potser hi ha 2 categories de cinemes, com a la TV d'aquí i pots mirar una peli amb temps per anar al lavabo i fer-te uns biquinis com a Tele 5 o Antena 3 o bé la pots mirar sense interrupcions com al Canal Satélite Digital, les classes encara existeixen...

Anónimo disse...

Home...dilis als portuguesos que hi ha millor manera de fer publicitat...culló....era bona la peli per això???
per cert, jo vaig amb retard q ja saps q no tinc internet...FELICITAS!!!jeje
i jo que em preocupava...cullóooo....sembles el rei de la resi tiu! Festes sorpreses, Amelies, festes programades, festes alcoholitzades (aguardiente...que valiente!!!)...veig que estas genial home....i m'alegro....fins i tot em fas una mica de ràbia de lo bé que estàs....jejeje
Amb tot, ja saps...aquí estem!!! Un petó gegant!