18/08/06

A cidade da Covilhã

Des de la finestra de la residència veig tota la ciutat de Covilhã i la vall del riu Zêzere. És espectacular.
Objectivament parlant Covilhã no deu ser una ciutat molt atractiva, fora de l'església i la câmara municipal (ajuntament) no té gaire més. Com tot Portugal, té parts molt degradades i decadents. No és una ciutat agradable per fer caminades ja que tot són pendents i escales i a més a més sempre hi ha moltíssima ventolera.
Personalment Covilhã m'encanta, la trobo magnífica. Deu ser perque és l'inici d'una nova experiència i m'hi trobo tan a gust que tot ho trobo magnífic. A més a més els portuguesos són una gent molt agradable i acollidora. M'agrada perdre'm pel casc antic, veure les espectaculars vistes des de qualsevol punt de la ciutat i pujar i baixar les seves costes.
Després de cremarse mig Portugal, com cada estiu, la tardor sembla que ha arribat. Plou i fa fred (vaig amb la roba d'hivern i amb abric) estem en plena muntanya.

4 comentários:

Anónimo disse...

iep! nosaltres també portem maniga llarga però... resistiremos!!!! i per això ara estem a mallorca (l'apartament de papi julio és putamate). fa molt mal temps però em anat a la platja. guay que estiguis tan bé cabró. tinc ganes d'anar a portugal i fer una mica de marujeo del que feiem a las badalonas.(casi cada dia mirem els vols) l'altre dia la doctora bacteria va fer una truita de patates de chuparse los dedos, je!

bueno, ja anirem parlam... (ja no dius res de l'amelie??)

una abraçada!

pd: amigo mío, si te echaras laca!

Anónimo disse...

muito bem Joseph..posso usar este post como artigo para o jornal de parede?

una abraçada!

Anónimo disse...

Tens razão Josep Maria: se tu consegues compreender português eu consigo compreender catalão. ;)

[eva] disse...

Eo comprendo o português també...quina graaaaacia!!! :-*