03/04/07

culebrón

I després de la festa d'aniversari, nit de diumenge a dilluns, quan jo ja intentava dormir, per volta de la 01:00, se senten uns crits de dona, molt forts. Jo em vaig llevar i pensant que venien del carrer vaig mirar per la finestra. Però res.

Més tard tornen els crits i surto al menjador, on estan les tres companyes de pis també sense saber què passa. Efectivament, els crits vénen del pis de dalt. Obrim la porta, a la par que truquem a la policia, i veiem com surt una noia, perseguida per (la parella?) que l'estava atonyinant de valent. Ella es va refugiar al pis dels veïns de l'àtic.

Arriba la policia i posa ordre, encara que la noia torna a casa seva i diu que eren atacs d'istèria (a nosaltres no ens enganya).

Nosaltres tanquem la porta i intentem tornar a la normalitat. Més val no ficar-s'hi, la bona obra ja estava feta, vam trucar a la policia (al igual que altres veïns).

3 comentários:

[eva] disse...

que mal rollo

Anónimo disse...

Lamentable......sembla que el tema de la violència de gènere és universal i internacional. Com podem construir un sistema social on la dona es culpabilitzi dels atacs de la seva parella?

Anónimo disse...

Per començar cal combatir aquest problema abans no es materialitzi, educant als nens a les escoles en igualtat.
Quan el mal es produeix la solució la té la dona a la seva mà. És un problema semblant a l'alcoholisme, si un no n'és conscient, no es pot començar a remuntar.