06/04/07

El meu barri

Aquí us presento el meu barri: Baixa (o també anomenat Baixa Pombalina), però per a mí, és a Baixa.


No cal dir que és el barri que més m'agrada de Lisboa. Però és veritat que a tothom li agrada el seu barri.

la Baixa està entre el riu Tejo, el Chiado, l'Alfama i Anjos. Aquest original nom és degut a que és la part més baixa de Lisboa. Sí, la que s'inunda si hi ha fortes pluges. A la Baixa tenim el Terreiro do Paço (praça do Comércio), el Rossio, l'elevador de Santa Justa, la Rua Augusta i la câmara municipal (ajuntament). I com no, la PRAÇA DA FIGUEIRA, la meva plaça:
Aquest barri manté una estructura quadriculada, semblant a l'Eixample de Barcelona. Això és degut a la reconstrucció que va fer el Marquês de Pombal després del terratrèmol que va destruir Lisboa l'any 1755.

3 comentários:

Anónimo disse...

Jo ho certifico: ets molt afortunat! La plaça i les vistes són precioses. Vaig fer unes fotos molt xules des de la teva finestra! :)

Anónimo disse...

Ep, descobriu el "nuevo amanecer" i escampeu-lo per tot el món!

http://www.youtube.com/watch?v=oAl8RgSQGaA

Escolteu això, aviam si podeu evitar riure...

Y por qué no podrás rectificar?
Siempre hay un nuevo amanecer,
mientras Dios te da vida y salud,
aprovecha para ser feliz,
mientras Dios te da vida y salud,
aprovecha para dar amor...

Brinda una sonrisa,
sé más cariñoso,
ponle alegría,
si tu sabes dar amor,
entonces serás feliz,
domina tu orgullo,
no seas egoísta,
sé más amigable
si tu sabes dar amor,
un nuevo amanecer tendrás,

Tieeeeeenes que rectificar tus errooooooooooooreeeees
y tendrás un nuevo amanecer,
te lo dice, la tigresa del orienteeeeeeeeeee [...]

A veure si ho supereu

GERART disse...

ei nano, no se qui és el cap de pa