13/04/07

El món és Público

Quan viatjo per Portugal (en tren), que és bastant sobint, ja quasi s'ha transformat en una rutina setmanal, faig una cosa que mai m'hagués pensat que m'agradaria tant: Llegir el diari.

Però no de la manera que ho feia a Barcelona, llegir només allò que m'interessa o només els titulars... Aquí llegeixo totes les notícies i opinions. De la primera a l'última lletra (per amortitzar els 0,90 Eur :P)...

I m'agrada. M'agrada el Público com a diari. És simplement, genial. Fins al punt que no sé si el diari és l'excusa per viatjar o el viatje és l'excusa per llegir el diari...

3 comentários:

[eva] disse...

Mmmm, bona pregunta

Anónimo disse...

A Espanya llegir un diari de dalt a baix produeix una úlcera estomacal.

Unknown disse...

Hola, fa molts dies que ho has escrit però ara ho he ensopegat.
Fa poc he tornat de Portugal, després d'una colla d'anys, i també m'he enganxat a Público. Per mi és un gran concepte de diari. A casa lllegeixo l'AVUI que també m'agrada prou i no és farregós, però PUBLICO omple més.