29/01/07

Intendente

L'altre dia vaig fer una cosa que tenia moltes ganes de fer: conèixer l'interior d'Intendente quan ja és fosc.

Intendente és el barri que està considerat més perillós de Lisboa, i no recomanen passar-hi cap al vespre. L'altre dia anava cap a casa des de Graça i se'm va acudir passar-hi, per comprovar si és com diuen. Realment passar per Intendente (pels carrerons interiors) és com entrar a un submón, a una depresió dins de la decadència. Em sentia extrany però tampoc insegur, si camines amb decisió, com si tinguéssis un destí, i no busques brega, no trobes brega.

Alguna dona de moral distreta, que parla de tú als homes i fuma em deia "amigo" quan passava, en busca de vés a saber què...

5 comentários:

Anónimo disse...

juasjuas! dona de moral distreta. quina gràcia que em fa això.

escolta, com se t'acudeix passar per aquest barri si es recomana no anar-hi!!!
si és que t'agrada fer-nos patir.

Anónimo disse...

jajajaja, la veritat és k la última frase és boníssima!!!
enhorabona per l'exam jm.
escolta, lo dels països vas a fer-ho ara al febrer? k tens lliure desfaenat?? :P
ja dius!!
bsitos

pd. jo tb ho haguera fet. a Bs As no pk no em kdava temps...Hauré d tornar un dia d'estos. ;)

Anónimo disse...

uh JM que ens vols demostrar que ets un home valentón?jejejeje....
I si t'arriba a passar algo, eh? EH????QUE NOMÉS FAS QUE INTENTAR MATAR-NOS A DISGUSTOS, QUE JA ESTÂ BË....I SI T'ARRIBEN A ROBAR??? I SI T'ARRIBEN A ENGANYAR I ACABES PASSANT DROGA PURA PELS CARRERS DE L'INTENDENTE AQUETS????.....
és que.....

A disfrutar homeeeee!!! Jo tmb hi hagués passat...jijiji

[eva] disse...

temerariiiiiiiiiiiiiiiii!!! Per fi m'he conectat avui!!!
Intendente...so para a gente demente!!! :P. No se si em lembro gaire del portugues :)

Anónimo disse...

Fes el favor de no fer el gilipondio a aquests nivells,a veure si trobes el que no busques...no ens facis patir fent el cap....