26/01/07

11 valores

Això senzillament vol dir que...

HE APROVAT !!!!!

Per poc, però no demano més. Només volia aprovar... Feia 5 anys que volia aprovar un examen d'aquesta assigantura ! I ho he aconseguit !

Per primer cop veig que sóc capaç de superar allò que ja creia impossible, allò que em semblava que m'havia derrotat definitivament. Ara em veig en força de guanyar al monstre. He tingut que recórrer a un altre país i a una altra llengua... Això que he guanyat ! Peró ara puc dir allò que ja va dir algú...

Esto es el principio del fin de una pesadilla...

A Lisboa, ara més que mai, tot està per fer i tot és possible !

[Avui és un dia històric en la meva vida :P]

11 comentários:

Anónimo disse...

¡¡¡FELICITATS!!! Ja era hora...per bé de tots...

Anónimo disse...

Bieeeeen!!!!!!!!!!!!
Molt bé!!! I ara...a cel.lebrar-ho mentjant-se el món...!!! Clar que si!!!!!
Un petó aprovador!

Anónimo disse...

Moltes felicitats, xaval!!! Ara ja et pots dedicar a viure la vida... com un cabron vividor! Vinga a beure i a follar, que son dos dies!!!!
De moment a rebentar a l'Incognito, no?
Salut!

vicenç disse...

felicitaaaaats!

[eva] disse...

FELICITAAAAAAAAAAAAAATS!!! T'ho mereixies!!! Claro que si!!!! :-*

Anónimo disse...

moltes felicitats!!!

yuppi!!

ara a viure la vida :)

Laura

GERART disse...

VUELA PAJARILIO VUELA!

Anónimo disse...

MOLTES FELICITATS guapu!!!!! qué contenta que estic! me n'alegro molt per tu.
ara a celebrar-ho. i a disfrutar.

joancarles! disse...

lotuyonotienenombre!

Anónimo disse...

O sigui, que hauré d'anar a Lisboa per a aprovar....

Bribón, a veure que feu en Ricard i tu aquest cap de setmana.

Records de les teves amigues de Viladecans.

Josep Antoni.

Anónimo disse...

I moltes FFEELLIICCIITTAATTSS!!

(Que se m'havia oblidat abans)

Disfruta ara que pots. Aquí la feina ens matarà a tots!!!

++++ records des del Baix Llobregat.

JA