28/09/07

Donostia !

Vaig descobrir la ciutat de Donostia sortint de l'estació de tren, agafar la Askatasunaren Hetorbidea (Av. Libertad) i arribar a la Kontxa. Un cop allà vaig pensar que era una de les estampes més boniques que havia vist en la meva vida (i encara ho segueixo pensant).


Va ser quan vaig saber que acabaria vivint una temporada en aquella ci
utat, em vaig obsessionar, ho reconec. Doncs vaig acabar complint el que em vaig proposar i hi vaig passar tres mesos...

I per què Donostia és maca?

Bàsicament la natura ho ha volgut així. La combinació del Urgull, Igeldo i Ulia (turons) i Santa Klara Irla que creen la Kontxa fan que sigui un escenari únic i molt bonic, acompanyat del sempre verd.
També ajuda l'urbanisme de la ciutat, bastant homogeni. I el toc final de la cultura li dona l'aire místic que li faltava. Una fortíssima personalitat i una llengua extraordinaria. Per no parlar de la gastronomia...


Com tot, també té les seves pegues.., i no poques, però me les gurado per mí... Li dedico un post perquè Donostia és de les ciutats que més m'agraden... i s'ho mereix.

Sem comentários: