21/09/07

Agost'07: viatje 2

I a última hora vam improvitzar un viatje del tot inesperat. Encara que estava a la meva llista de "urgentes" no esperava fer-ho tan ràpid.



Budapest. La veritat és que la volia visitar però no m'esperava gran cosa. Pensava que seria una capital més. M'agrada anar a un lloc del qual no t'esperes gaire cosa i després t'encanta... Potser és aquest el motiu pel qual Praha no em va agradar. Bé, reconec que és bonica, però m'esperava molt més...

Doncs Budapest és una ciutat realment bonica. Em va agradar més que Wien (Viena), tot i que tenen un estil molt semblant. També em va agradar més que Praha. El que li dóna vida a Budapest és el Riu Duna (Danubi), els ponts i les vistes...

Un encert haver anat a Budapest.

1 comentário:

vicenç disse...

va ser la ciutat on vaig anar per primera vegada a un mc donald's en plena caiguda del bloc comunista l'any 92...