24/05/07

Molt a prop de vosaltres...

Ahir vaig estar 17 minuts a Catalunya. És el temps que triga un avió d'anar des de l'Escala (Alt Empordà) fins al pantà de Mequinença (Segrià). Vaig tenir una altra sensació tremenda al passar, i no parar, per Catalunya, difícil que es torni a repetir un altre cop.

Vaig entrar pel Cap de Creus/Golf de Roses (foto), vaig passar per Girona (foto), Santa Coloma de Farnenrs, Manresa, Igualada, Depressió de Lleida, Vinaixa i finalment per l'Ebre a l'alçada de Mequinença.

Que no em vau veure com us saludava des de la finestra de l'avió?!?



Un dels avantatges que m'agradin tant els mapes és que reconeixes pràcticament totes les ciutats i fins i tot pobles a primer cop d'ull. I sabeu per on vaig passar?, justament per sobre de Sant Martí de Centelles. Sí Gerard, sí, justament per sobre... si et vaig veure estenent la roba! :P
Reconeixes en aquesta foto el teu poblet? Està a l'extrem de baix... una mica més amunt Aiguafreda i al centre Centelles.



-------

I ja que parlem d'avions... Viatjar amb portuguesos és horrible, sembla que no hagin viatjat mai en avió i es comporten com nens mal criats... Criden, s'aixequen, fan soroll i, fins i tot, treuen les carmanyoles per fer entrepans de xoriço i mortadel.la empastifant l'avió.

I els italians, quan l'avió ha aterrat, aplaudeixen.

4 comentários:

GERART disse...

OSTRES QUE FORT! té més detall que el google map aquest. Fins i tot es veuen els hostalets!
JM, no tinc balcó > no estenc roba, però moles!!! ;)

joancarles! disse...

hey!! la próxima vez que pases tan cerca... no lo dudes y... SALTA!!

FORZA MILAN!!!

el tema de l'estiu el tenim bastant paradet.

Anónimo disse...

ja vam notar una mena de presencia. ;)

Anónimo disse...

Avions pel Litoral!

No tornis a sobrevolar l'espai aeri del carrer Mallorca, que els imbècils de l'AVE pel Litoral han fet un partit polític, com si no tinguessin prou amb la dreta (CiU + PP) que volen paralitzar el nou túnel.

Ah! Que sàpigues que si voto a la Mayol no és per ella, sinó pel projecte de moltes persones que hi ha al darrera. A més és el partit que millor ha assumit els conceptes de mobilitat sostenible que fa anys que prediquem pel món. Ja saps que habitatge a part, la contaminació és la pitjor lacra de Barcelona i només ICV-EUiA planteja reduir el trànsit amb alternatives.

Els d'ERC tenen unes propostes massa freaquis pel meu cos, volen fusionar Rodalies, FGC i Metro en una mateixa xarxa interoperable, volen obrir el metro totes les nits exceptuant dues línies cada dia... Avui les afortunades seran... L5 I L8!!! (:s). Després tenim al Jordi Hereu, que proposa no fer el tramvia de la Diagonal i fer-li una pota al Trambesòs des de Besòs fins el Bon Pastor... què no hi ha res més prioritari? Jo a BCN ho tinc clar...

Les campanyes electorals no són el mateix sense fer-ne una crítica sagnant amb tu... amb qui destriparé els polítics de turno? Va torna!

La teva Badalona, que per cert no sabia que era la 3a ciutat catalana en població, té el debat polític en un altre nivell... (sota la capa freàtica).