14/05/07

London '07

Per 3a vegada a LONDON, i la veritat és que cada cop que hi vaig m'agrada més... London té algo que enganxa...

Fotos Típiques:



Fotos Tòpiques:



Fotos Úniques:



Va ser un viatje típic, amb els tòpics que té aquesta ciutat i únic perque després de 5 mesos (5 mesos !!) em vaig retrobar amb dos amics monumentals. I on estiguin ells, que se quiten puentes, torres o Eros...

Viatje en que, tot i plovent, he i hem patejat la ciutat amb abarícia, he viatjat en metro gelosament i hem fet les coses més típiques...

Vitaje per confirmar que no tinc ni punyetera idea d'anglès, però em faig entendre. I per tornar a estar en un aeroport i quan busco el vol que m'ha de tornar a casa busco la paraula LISBON, en una pantalla on també apareix Barcelona, però no, la meva és LISBON, és una sensació taaaaaan genial.

5 comentários:

joancarles! disse...

jm t'estimem!!!!!

[eva] disse...

ohhhhhhhhhhh, que sou afortunats!!!!!!!!!!!!

Anónimo disse...

i que bé que ens ho vam passar! :)) visca la jacked potato, i el pizza hut i el mc donald's! jeje.
muas!

Anónimo disse...

para ya de viatjaaaaar......
tinc unes ganes de que tornis jaaaaaaaaa!!!!!

Anónimo disse...

Hola 28E!
Què bonic això de la destinació "LISBON"!!!

Aprofita que se t'acaba! Pot ser t'encarrego un lot de Carris petitons abans no tornis!