25/07/06

Próxima estação: Covilhã

El diumenge marxo. A primera hora amb un vueling fins a Lisboa i després amb un tren fins a Castelo Branco on enllaço amb un altre tren fins a Covilhã. Allà hi passaré un mes estudiant português. No espero gaires coses a Covilhã, una petita ciutat d’interior… L’únic que puc esperar és aprendre português, i prou, i si a més a més tinc la sort de veure coses interessants… això que guanyaré. De totes maneres un amic que ja hi ha estat a Covilhã, m’ha dit que no hi trobaré res, fins i tot m’ha donat la terrible i catastròfica notícia que el ferrocarril fins a Guarda es realitza en autocar…
De totes maneres Covilhã està situada a la Serra da Estrela, un Parc Natural i la serra més alta de Portugal… Sempre ens quedarà la muntanya…
Ah! El formatge més bo i famós de Portugal es fa a Covilhã! ...mmm… sort que m’encanta el queijo!

3 comentários:

Anónimo disse...

josepmaridaaaaaaaaaa!!! per fi tinc l'adreça del teu blog.

bueno, vamos por partes:

com pots anar a una ciutat sense tren??? què vols dir que no hi trobaràs res?? (fes cas a la gina i buscate una portuguesa peluda) y lo más importante... que es eso de que el divendres no anem al caño???

iep! que a mi m'agrada la ceba!!


jejeje... una abraçada i no te me pongas nerviosa a estas alturas.

ens veiem divendres!

[eva] disse...
Este comentário foi removido por um gestor do blogue.
[eva] disse...

si si... sort del formatge... :P