31/07/06

Ja he arribat a Covilhã

Tal i com estava el panorama ahir al Prat les més de 2 hores de retard que vaig patir em semblen molt poc... en el fons vaig tenir molta sort ! Durant les hores d'espera, llegia una guia de Portugal, pensava en uns dibuixos molt divertits i també amb alguna que altra orella de V.G... No vaig perdre l'enllaç amb el tren i vaig arribar a l'hora prevista a Covilhã, on em van recollir dos monitors i em van portar fins a la residència. Comparteixo "pis" amb 2 italians i amb 1 alemany, de moment. També hi ha al costat 2 turques i una belga. Ens comuniquem amb el nou idioma italispanglish.
Covilhã és molt més maca del que esperava, però està ple de pujades i baixades. És espectacular les costes que té, que són costoses...
Demà començaré l'intensiu.

5 comentários:

[eva] disse...

Eiiii!!! Aixo de pinta de ser un Liege 2!!! Jo ara marxo a Platja i estare dies sense visitar-te pero a la tornada, fare un intensiu de l'Escobilla :P
Muuuuuuuuuas
pd. Orelles de VG? Dibuixos? Ai, caram, no se de que em parles...

Anónimo disse...

dues turques i una belga??? josepmarida, josepmarida... va, ves a comprar chubasqueros du pitu!


l'enllaç d'altre dia era de putes aquest és d'un fill de puta!

una abraçada y viva espaÑa, je!

pd: soy fanssss de la laura! guarda el seu dibuix com si fos un picasso!

Anónimo disse...

ai Josep Maria!!! com et trobarem a faltar! :(
que farem sense tu...
disfruta molt per Covilha amb tota aquesta gent nova que coneixeràs!

un petó molt gran!!

Anónimo disse...

O minho ninho....
Jajaja....tu fes amics , tu fes....iu estudia'm eh???A veure si ara no pararàs de conèixer gent i enamorar-te cada dos per tres fent això que el teu intensiu deixi de ser-ho...
Però sobretot passa-ho bé guapito!!!

Cuida't and we'll miss u a loooot!!

Josep Maria disse...

:-) Estic realment contentissim per la vostra participacio en el blog. Obrigadinho !