06/07/06

Per què...?

Per què marxo? Per què Lisboa? Per què 1 any? Per què el portuguès?... Per quès… Intentaré donar explicacions…
Marxo a acabar la carrera (Enginyeria Tècnica d’Obres Públiques), amb les famoses beques Erasmus. La decisió no va ser fàcil, mai és fàcil fer canvis radicals quan tens certa estabilitat… però em veig més o menys obligat a marxar per tal d’acabar aquesta carrera (horrorosa carrera). Potser la carrera no és horrorosa en sí, sinó que més aviat és la UPC qui fa que sigui horrorosa, malaltissa… Bé un cop decideixes marxar, has d’escollir a on pots anar… Aquí la decisió no va ser difícil: no podia escollir països amb idiomes molt diferents al català o castellà, ja que jo no sé anglès. El francès no m’agrada així que tenia les opcions d’Italia, Romania o Portugal. Evidentment… “menos mal que nos queda Portugal”.
Els que ja em coneixen una mica sabran que des de fa molt de temps sempre havia dit que jo volia viure una temporada a Donostia i una altra temporada a Portugal, aprendre l’euskera i aprendre el portuguès… doncs ja he viscut a Donostia i he més o menys après l’euskera (encara que l’he de millorar) i ara, abans del que em pensava, compliré el segon “projecte”… Per què veieu que tard o d’hora els meus projectes els acabo complint…Estaré 11 mesos a Portugal (10 a Lisboa), temps suficient per poder aprovar la famosa Geotècnia (allà dita Mecânica dos Solos e Fundações).

6 comentários:

Anónimo disse...

jo ja m'ho crec tot dels portuguesos... total, dels bassureros en diuen "ingenheiros do carro de merda"...

Content d'haver descobert el teu blog (de pura casualitat), ara que ja s'ha acabat el de l'Eva...

Ens anirem veient...escrivint...

[eva] disse...

Els perquès... i les causes. O la influència d'uns poquets dies a la casa de gran hermano de liege :P...

Anónimo disse...

mmm uooo ja hi ha el link a cal post eva... ja l'anirem seguint per nar veient q fas per les terres dels fados... ves-te preparant que quan vinguem aquí portarem el sing star i et volem veure cantant fados, viam si ho fas taaaan bé com amb el sidecar normal, jeje, segur, però, que em superes...
Una abraçada i molta sort per la terra del Figo, bé, millor del Deco...

Anónimo disse...

quan dic sidecar, vull dir sing star...

Josep Maria disse...

Caram quin èxit amb els comentaris del Blog ! I això que encara no és públic ;-)

Espero que continui així sempre !

Eva, haurem d'agermanar les viles de Liège i Lisboa... Lisbiège ! Ja que és veritat que va ser el detonant de tot això.

marc. disse...

sona una mica "lisbià" això de fusionar lisboa i liege! cuidao! wenu jm, benvingut queda el teu blog! si vols tants comentaris cada dia et toca actualitza-lo tb cada dia e? que segur q tindràs moltes coses x explicar...