12/12/07

Nadie me sacará de mi cargo !

He rebut moltes crítiques per la constitució de la República. Alguns s'atreveixen a dir que té certs tics dictatorials...

Però per què carai us penseu que m'he independitzat?... Aquesta és, precisament, la gràcia !

Doncs ja ho sabeu, no només em reafirmo amb les normes, sinó que les enduriré més:

Nou article de 12.:

12. Tot aquell que critiqui i/o qüestioni la constitució, no podrà entrar a la República. En cas de ja ser-hi dins, serà inmediatament expulsat.

5 comentários:

GERART disse...

JA!, ja magradaria veure't expulsant-me.

GERART disse...

aixi no podré entrar a la mariscada? quina llàstima, jo us volia portar l'escamarlà que em vaig trobar per casa

Anónimo disse...

por qué no te callas??


payaso!

GERART disse...

q feo eso del anonimato!
dimelo a la cara!

vicenç disse...

homeee, per l'amor de deu!, jo sep això és un tic feixista!