16/11/07

República de JOCIVISMARIDA (II República)

Per alegria de tots avui s'instaura la II República (o República de jocivismarida). Això és, casa meva.

Com tota República la meva també té una constitució:

1. Se m'otorga el càrrec de president. Indefinidament.
2. El president escull el primer-ministre: m'escullo a mi mateix com a primer ministre.
3. A casa meva només mano jo.
4. Tots els amics sou benvinguts sempre i quan respecteu unes normes bàsiques:
4.1 Fumar només en moments molt puntuals i trascendentals.
4.2 Respectar el mobiliari urbà de la República.
4.3 Respectar en tot moment al president.
4.4 contribuir, sempre que sigui possible, a la causa (això és.
5. A la meva república es pot rajar tan com vulgueu.
6. A la meva república qui la fa la paga. Doblada.
7. La meva habitació serà PRIVADA.
8. A la República de jocivismarida es reserva el dret d'admissió.
8.1 Es prohibeix l'entrada de Magdalena Álvarez
9. Els alquilins (o futurs habitants) no tenen ni veu ni vot. Només seran usufructuaris dels béns durant el temps d'estancia.
10. Les llengües oficials de la República són: català, castellà, portuguès i euskera. Essent el català i el portuguès llengües vehiculars i d'ús preferent.
11. Tots els punts abans exposats són d'obligat compliment.

Queda instaurada la República. Benvinguts

5 comentários:

smiling ghost disse...

futuras republicas, como jocivismarida criadas por outros pequenos ditadores veem por este meio expressar profunda gratidao pela inclusao do portugues como lingua oficial. :P eheh serei um observador da nova republica por finais de dezembro ;) grande abraco de paris :P

Anónimo disse...

General Josep, que essa jovem republica prospere em todas as frentes! Espero render visita oficial em breve, no mais estrito cumprimento de todas as suas exigentes normas...
Grande abraco,
Filipe

GERART disse...

ENDERROQUEM EL TIRÀ!!!

Irene disse...

vale, ja ens les sabem de memòria, ja pots actualitzar.

GERART disse...

en JM un cop al poder s'oblida de la plev! com un tirà més!