22/02/07

IR-C: dia 10 (50%)

Lisboa / Basel / Aesch / Bern / Luzern / Zürich / Wien / Bratislava / Salzburg / München / Dresden / Leipzig / Berlin ... ... i demà més ... encara resten 10 dies !!!

Ja he arribat a la meitat de l´Interrail i estic a Berlin. De moment continuem anant sobre el programa establert i sense incidències. Fins i tot el temps ens respecta i no ens ha plogut cap dia encara !

Ara em trobo en una de les meves ciutats preferides: Berlin. Hem acabat en un alberg de la zona comunista, era una antiga fàbrica i a léntrar feia una mica de por, però és xulíssim. Com sempre Berlin ens dóna sorpreses i tot contina sent tan barat.

Berlin em porta molts bons records. Avui he passat just pel lloc on vam fer les 12 campanades, el lloc on vam jogar al 1, 2, 3 pica-paret, on vam menjar les saltxitxes alemanes i he refet un munt d´itineraris ja recorreguts. No ha canviat gens.

I demà ja anem cap al fred i la neu, segons diuen les previsions: ja dormirem a Danmark.

Fins la pròxima a (...)

4 comentários:

Anónimo disse...

ai berlin! qué nostalgia. i quin fred! :D

buenu, vaig a intentar dir-te una cosa.. a veure si s'enten algo:

agur, gu joan Euskal Herria hau asteburuan

muuuuua!

Anónimo disse...

tinc uns amics la mar d'internacionals...com m'agrada!

Berlin......ohhhhOOOOhhhhooooohhhhhooooooHHHHHoooooHHHHhhhhh!!!

Ohhhoooohhhhooooo!!!
(és un gran oh d'admiració, acompanyat d'un somriure gran al recordar mil imatges...i...tmb una mica d'enveja, tot s'ha de dir....)

A disfrutar!!!! Ja diràs que tal Denmark q no hi he estat mai!!
Um beijo!

Indeleto disse...
Este comentário foi removido pelo autor.
Indeleto disse...

Berlin? Ai, records... quins vells records!

Parlant de records, us recordo que hi ha un video sobre el tema, no és per res...

No hi he tornat des de llavors. Potser ja tardo...

Salut