30/06/08

BeNeLux

El gran viatge del pont de Sant Joan: Benelux (België+Nederland+Lëtzebuerg)

Com va sent costum, durant el viatge no hi ha hagut imprevistos ni sorpreses, tot ha anat segons el que s'havia previst i hem complert tots els objectius tret de Charleroi, que ha sigut encertadament substituïda per Lille.

Així doncs com sempre, la ruta i algunes fotos dels llocs visitats:

ANTWERPEN (.be) / ROTTERDAM (.nl)

NAMUR (.be) / LËTZEBUERG (.lu)


LILLE (.fr)



TOURNAI (.be) / MECHELEN (.be)


BRUSSEL-BRUXELLES (.be)


3 comentários:

[eva] disse...

I jo que volia que em diguessis el veredicte sobre Charleroi, la ciutat més lletja de... de totes les lletges! :D

[eva] disse...

I jo que volia que em diguessis el veredicte sobre Charleroi, la ciutat més lletja de... de totes les lletges! :D

Indeleto disse...

Queda clar que el blog només el fas servir per fer les cròniques dels viatges...

I com que no tinc fotolog, t'haig de fer els comentaris aquí, que no te cap puta gràcia...

En fi, presos de la tecnologia... Ens veiem aviat(?)

Salut!