17/04/08

Voltar ao início

És el primer cop que torna a Lisboa després de viure-hi un any. Ha sigut molt millor del que m'imaginava.

En els dos dies que hi vag passar, vaig fer el mateix que feia durant aquell temps. I res ha canviat. Semblava que tornava a viure a Lisboa... I quines ganes m'han agafat de tornar-hi !

Crònica:

el primer que vaig fer un cop vaig arribar a Lisboa va ser anar al Técnico a veure els antics companys de curs. Vaig quedar amb la S, però també vaig veure C, I, F, S i al J, que després em retrobaria en un context molt diferent.

Després un cafè amb A i vaig anar a la meva antiga casa. Primer retrobament amb D i R el meu substitut del quarto. Després vaig veure a A i S. La veritat és queem van tractar genial. A l'Adamastor vaig veure a F i un moment al G.

Ja a la nit el sempre Baliza amb l'A, i després veure pels carrares del Bairro Alto a P/L, M, i molts d'altres. Evidentment vam acabar a l'Incógnito.

Dissabte, dinar a casa de l'A i sopar a la pizzeria. Tarda al sempre Royal, també amb la R.

A la nit sortida amb D, F i R. retrobament amb A i anar al T amb el J, per sorpresa.


I aquesta va ser l'escapada a Lisboa. A la ciutat s'ha reobert el mirador de São Pedro de Alcântara (foto) que va estar tancat més d'un any. Prolongació del metro a Sta. Apolónia i reobertura del túnel do Rossio (esplèndida estació de Rossio de nou amb trens).

Mais do que matar saudades, nesta viagem só voltei com ainda mais saudades. A noite lisboeta é a melhor do mundo !

5 comentários:

GERART disse...

molen els teus informes!

cuando haces blog ya no ha flog?

Indeleto disse...

Ei! Quin gran record tinc d'aquest mirador! Estava a prop del nostre hostal (la primera vegada que hi vam anar). Només veure'l em ve al cap una noia que es deia Roswita...un dia ja explicaré la història.

A veure quan vinc al pis!!! Viajerooooooooo!!!!

vicenç disse...

tot l'abecedari sí senyor!

Irene disse...

mai hem d'oblidar els principis dels orígens...
I sé que lisboa per a tu ha estat un gran principi.
Endavant doncs!

Molaria que em diguessis en quin que, estas. Mira la muñeca puzzle.

Un ptó cari!

daria disse...

Menino! Concordo....a noite lisboeta..que saudade!! Por isso estava a pensar de voltar para o 12 de junho...vamos ver se vou encontrar o tempo necessario! Um beijoooo