03/01/08

En positiu...

Donem una ullada a aquest Nadal... però en positiu, així, per començar bé l'any... Perque sense dubte ha sigut un Nadal irrepetible... ja m'encarregaré que ho sigui, ja...

El millor d'aquest Nadal ha sigut el tradicional dinar Alternatiu amb els amics. I quins amics ! Va ser un dels dies més feliços de la meva vida, veure com venen 14 persones a casa, t'ajuden a preparar-ho tot, et fan passar els bons moments...

A tots mil gràcies !


Aquí teniu unes fotos con el ANTES... y el DESPUÉS

4 comentários:

Anónimo disse...

M'ha fet molt feliç descobrir que estàs tan bé, que has tornat de Portugal i que t'has tret de sobre aquesta tortura teva.
jo acabo de trobar-me un paperet amb aquesta adreça de jocivis i no recordava qui me l'havia donat o d'on l'havia tret ni de qui era... i vés! m'he trobat amb el petit josep maria que ja té una república independent.
una abraçada molt gran...
la glòria de Granollers, de Gavà, de Cerdanyola, de Santa Eulàlia de Ronçana i ara de Centelles!
el meu fillet, en Roc, ja té dos anys i mig i m'agradaria molt que agafés el mateix tren que tu.
un petó a l'assumpta de part meva.

[eva] disse...

:-*

Irene disse...

Vaya tela tens..."veure com venen 14 persones a casa, t'ajuden a preparar-ho tot"...
Jo ho canviaria per, vene 14 persones i 4 ho preparen tot (i entre elles no estàs tu!!!).
Podriem començar a posar els punts sobre les i?
Ah, i que sepais todos que és un boques. És el primer en saltar-se les normes imposades.
"A la meva república no es podrà fumar, blablabla".
Jm, tinc fotos que et podrien posar en un gran compromís. Així que no tiris del carro.
Ah, i si ens fots fora, qui vindrà a la teva república???

Asín que cállate Jm, cállate.

P.D. Jo tmb m'ho vaig passar de conya. Ara hem fet el sopar de Nadal...farem el de la primavera??? Como moooooooooola!!!

Amb tot, saps q t'estimo mooolt!

daria disse...

josep mariaaaaa....tu que estàs a fumar e beber????? Que é isso????
:P

Beijo grande...bom natal e bom ano novo!!!

Darinha