14/12/06

Canvi de nom... El mateix blog

He decidit rebatejar el meu blog. Donar-li un nom més personal, ja que el blog, un cop torni, continuarà existint i llavors el títol no tindrà sentit. L' 1 any a Lisboa / Portugal passa a dir-se samarqand{a. I aquest nom?... Samarqand és el nom d'una ciutat (Uzbequistan), en uzbec, i Samarcanda el nom en català. La simple sonoritat de la paraula em fascina, Samarcanda... Només pel nom hi vull anar... I com que m'agrada tant aquesta paraula, com sona, l'he posat com a títol del meu blog.

Doncs una petita explicació per a un nou nom. Però el blog continuarà sent el mateix...

3 comentários:

Anónimo disse...

jo crec que li hauries d'haver posat alguna cosa així com.. no sé.. més aviat...

CAN BOTER! o A L'ENGRÒS.

Anónimo disse...

Estás como una cesta de gatos!!!
¡no tens un altre nom que posar?

Anónimo disse...

Es refereix a compartir la informació amb nosaltres.